2012. február 16., csütörtök

The Way I Loved YOU I. fejezet - részlet

Sziasztok!
Elég jól állok az új történetem első fejezetével, és remélhetőleg holnap sikerül is befejeznem, és feltennem, de gondoltam addig hozok egy kis részletet belőle. De előtte 1-2 dolog magáról a történetről: a címe The Way I Loved YOU, amit Taylor Swift száma ihletett (igen,mániám számcímeket adni történeteknek,ugyanis onnét jön az ihlet,és ez is egy ilyen eset). A sztori egyébként teljesen AU, nincsen benne semmi természetfeletti, semmi vámpír, vérfarkas cucc. Csak a szereplők  azonosak, de nekik sem biztos, hogy ugyanolyan karakterük lesz, mint a sorozatban. A történet középpontjában a Kol/Caroline/Klaus hármas van, ahogy ezt már korábban említettem, az alapsztorit pedig tökéletesen leírja a Taylor Swift dal;)
És akkor a részlet:

" - Idegesnek tűnsz – jegyezte meg Kol, amikor már percek óta csak azt láttam, hogy szinte másodpercenként rám nézett a szeme sarkából.
 - Miből veszed ezt? – kérdeztem értetlenül ránézve. Igaza volt ugyan, de azt hittem, hogy jól palástolom. Úgy tűnik, mégsem sikerült olyan ügyesen, mint reméltem.
 - Azóta rágod a körmödet, hogy beszálltunk az autóba, és úgy egy órája elkezdtél dobolni a térdeden az ujjaiddal – bökött a fejével az említett dolgok felé. Először néhány pillanatig ránéztem a kezeimre – az egyikkel még akkor is doboltam a térdemen, a másik pedig néhány centire volt a számtól -, majd nagyon gyorsan az ölembe ejtettem őket.
 - Az nem jelent semmit – makacskodtam, és próbáltam a kezeimet az ölemben tartani, pedig nagy volt a késztetés.
 - Egyiket sem szoktad általánossággal csinálni – kezdte Kol. – Mindkettőt csak vizsga előtt láttam rajtad. A körömrágást néhány nappal előtte kezdted, míg az ujj-dobolás közvetlenül vizsga előtt jelent meg – magyarázta, majd mosolyogva rám nézett néhány rövid másodperc erejéig.
 - Oké, talán egy kicsit ideges vagyok – ismertem be kelletlenül egy hosszabbra nyúlt szünet után. – De megérthetnéd, miért. Mégis csak a családoddal fogok találkozni. Ez nagyon dolog."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése