2012. február 9., csütörtök

Everything You Want - részlet

Sziasztok!
Tudom, hogy szombatra ígértem a részletet, mégis úgy döntöttem, hogy most kicsit korábban hozom - remélem nem bánjátok;) Eddig egyébként nagyon úgy néz ki, hogy hétvégén sikerülni fog befejeznem a ficcet, de nem akarok semmit sem ígérni, mivel elég sűrű holnapi napom lesz, és a szombatom fele is minimum el fog menni mással. Szóval remélhetőleg sikerül megírnom, de ha nem, akkor is jövő hét elején mindenképpen jön :)
Remélem tetszeni fog nektek a részlet. Szerintetek ki lehet a titokzatos idegen, akivel Caroline találkozik? Mi a véleményetek, merre fog menni a történet? Lécci kommenteljetek, hogy mit gondoltok!:D

" - Meg fogsz fázni – zökkentett ki a gondolataimból egy ismeretlen hang magam mögül. Egy kb. velem egyidős, talán néhány évvel idősebb srác állt előttem, és ahogy végignéztem rajta, meg kellett állapítanom, hogy nagyon jól nézett ki rajta a szmoking, amit viselt. De azt is, hogy nem okoz rajtam olyan hatást, mint amilyennel Klaus volt rám.
 - Nincs olyan hideg, de azért köszönöm – mosolyodtam el halványan, és reméltem, hogy ennyivel megelégszik, és itt hagy a gondolataimmal, de nem volt szerencsém. Ugyanis a következő pillanatban már vette is le a szmokingját, és egy rövid kérdő pillantás után a vállamra terítette.
 - Mégsem hagyhatom, hogy egy ilyen csinos hölgy megfázzon – mondta, mire elmosolyodtam.
 - Köszönöm – suttogtam."

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Azt hiszem, körülbelül egy hete találtam rá a blogodra, azóta minden nap feljövök, hogy van-e valami új írásod fent? Nagyon tetszik, ahogy írsz, tehetséges vagy, az biztos! ^^
    Éppen ezért gondoltam, hogy kommentelek, mivel én is írok és tudom, mennyire fontos ez nekünk.
    Szerintem az az idegen kol. Legalábbis nekem ő volt az első, aki beugrott. :D

    Várom a ficet, siess vele amennyire tudsz! ;)

    xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!:)
      Örülök, hogy tetszenek a történetek, annak pedig még inkább, hogy naponta feljössz frissért. Azt nem mondom, hogy minden nap lesz(az szinte képtelenség), de megpróbálok olyan sokszor és gyorsan hozni a történetem fejezeteit, ahogy csak tudom:)
      Egyébként így utólag is szépen beletrafáltál;)

      Törlés