2012. február 1., szerda

fejlemények

Hali mindenkinek!
Ahogy korábban említettem, dolgozom egy Klaroline oneshoton, ami hamarosan, max. jövő hét közepére felkerül. Ha tudtam volna, hamarabb is megírom, de elég őrült hetem volt/van előttem, szóval elnézést, hogy lassan haladok. Nem vagyok egyébként ilyen, de nem akarom összecsapni, szóval ... :)
De gondoltam, hogy addig is adjak valami kis infót, elárulok nektek egy-két dolgot a történetről. A címe I didn't mean to fall in love, but I did anyway, (igen,tudom, kicsit hosszúxD) és AU (alternatív univerzum). Néhány évvel a mostani cselekmények után játszódik, és olyan kapcsolatok vannak már a történet kezdeténél, ami nem igazán szokványos vagy elvárt, néhány OOC(nem karakterre jellemző viselkedés) is lesz benne. Nem akarok sokat mondani, mert azzal ellőném az egész történet lényegét, szóval csak annyit mondok, hogy full Klaroline, megspékelve egy kis Forwooddal és Delenával;P Remélem mindenkinek tetszeni fog majd, amikor felkerül. Ja, és ha a hétvégén nem rakom fel, akkor egy kis részletet biztosan teszek ki belőle, szóval érdemes visszanézni:)
puszi, Enci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése