2012. július 2., hétfő

Visszatértem

Hali mindenkinek!:)
Végre visszatértem! Nagyon jó volt a tábor, imádtam minden percét (oké, a korai kelést talán nem...), de hogy őszinte legyek, örülök, hogy itthon vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz, de már kb. a második napon eszméletlenül idegesített, hogy nincs nálam a laptopom, és nem tudok leülni elé, amikor csak megjön az ihlet, és nem tudom kiírni magamból, még ha csak valami gagyiság is sült volna belőle ki. Úgyhogy már csak ezért is kész öröm visszatérni:) Ami pedig azt jelenti, hogy vagy ma (késő, jó késő) este, de inkább a holnapi nap folyamán végre új fejezet jön a DLMGJY-ből:)
Az új fejezetről egyébként csak annyit, hogy ez inkább átvezető fejezet lesz a következő fejezethez, és amilyen a vége lesz, valószínűleg keresztbe felnyársaltatok volna, ha én még a tábor előtt felteszem, utána pedig több, mint egy hétre lelépek. Szóval, igen... Átvezető rész, függővéggel:D Próbálom minél előbb hozni:)

2 megjegyzés:

  1. Szia Enci! Örülök, hogy visszatértél!!! :)) (L) sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is örülök hogy visszatértél.. Mikorra hozod az új részt? Már nagyon várjuk ezt mondhatom mindenki nevében ;) puszi réka

    VálaszTörlés