2012. július 15., vasárnap

DLMGJY - kérdés spoilerek II.

Hali mindenkinek!
Elég régen csináltam már ezt utoljára(legalábbis annak érződik), és mivel elég szar hétvégém volt, úgy döntöttem, hogy megint válaszolok bármilyen kérdésetekre, és most az előzővel ellentétben nem az első három, hanem az első öt kérdésre válaszolok. Szóval az első öt ember 1-1 kérdésére, bármivel kapcsolatos is, válaszolni fogok. Hajrá, legyetek kreatívak, emberek!:)
Ja, és csak úgy mellékesen, most állok neki az új fejezetnek, és nagyon izgatott vagyok miatta, mert az egyik jelenet már baromi régóta megvan a fejemben, és alig várom, hogy végre papírra vethessem.:D

22 megjegyzés:

  1. A négy főkarakterrel (Nik, Car, Damon, Elena) történik a tragédia?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a négyük közül az egyikkel.

      Törlés
    2. JEEEEEEE! :D:D:D örülök neki!!!!! Sztem Damon!!!!!!!

      Törlés
    3. azt hittem annak örültél volna,ha Matt az,de oké.kínozzuk csak a főszereplőketxD

      Törlés
    4. játékon kívül megkérdezhetem h Mattre esik-e zongora?:)))

      Törlés
    5. XD igen, megkérdezheted, de a válasz még mindig nem lesz:D de tudod mit? most már csak azért is megpróbálok valahogy beleszőni valahova legalább egy Matt-zongora jelenetet. ha nem is esik rá a fejére,ez egy olyan örök OTP,amit nem lehet kihagyni:P

      Törlés
    6. De hülye vagy N!!!!!!! (L)(L)(L)

      Törlés
  2. juhuuu! akkor én azt kérdezném, hogy what kind of tragédia várható a városban? meghal valaki? vagy csak valami baleset lesz? vagy semmi ilyesmi?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. baleset lesz, aminek elég durva következményei lesznek.

      Törlés
  3. Kivel fog történni négyük közül?? És milyen fajta következményei lesznek? Siess a kövivel nagyon várom. puszi Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké,sajnálom,de azt,h kivel fog történni,nem mondom el.ez az egyetlen,amire nem fogok válaszolni,főleg azért,mert ez baromira meghatározza a történet további alakulását,szóval...
      valaki kórházba kerül életveszélyes állapotok miatt,és nem biztos,hogy élve kijön onnét,ami pedig mind a másik három karakterre is hatással lesz.
      a következő fejezettel pedig megpróbálok sietni:)

      Törlés
  4. Melyik részben fog kibékülni Nik és Car? :)
    Muffi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy nagyon jó kérdés, amire én is szeretném tudni a választ. ugyanis jelen pillanatban még én sem tudom. annyit tudok mondani, hogy még nem mostanában lesz,bocsi.

      Törlés
  5. Ezazz még van egy kérdés lehetőség.. Szval már nagyon sokszor téma volt de szerintem már lassan kéne dönteni is avval kapcsolatban, na jó nem rizsázok tovább..
    A baba kislány vagy kisfiú?? Hogy döntöttél vagy esetleg ikrek?? már annyira kíváncsi vagyok. A következő rész meg baromira várom, ne húzd sokáig :) Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, tudom, ez most nagyon szánalmas, de nem tudom. Fogalmam sincs, hogy kisfiú vagy kislány. Tényleg. Sajnálom.
      De a következő résszel megpróbálok sietni:)

      Törlés
  6. Oké, tudom, hogy hatodik vagyok, de a kérdés úgy érzem megillet, miután én vagyok az ötlet adója. :D Elena igent mondd Damonnek? Ha erre nem válaszolsz, akkor arra (ez annyira nem is spoileres), hogy mikor várható kb a baleset tragedy?
    Elnézést a pofátlanságért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, nagyon-nagyon sajnálom, de azt mondtam, h az első 5 ember kérdésére válaszolok,és ha egyszer kivételt teszek,akk utána mindenki ezt fogja csinálni,szóval tényleg sajnálom,de most nem fogok válaszolni. Nagyon sajnálom.
      De próbálok igyekezni a következő részekkel,azt megígérhetem:)

      Törlés
    2. Jó jó, igazad van. Máskor jobban siketek. :)

      Törlés
    3. oké, Sleepy meggyőzött. Igen, Elena igent mond Damonnek:DDDDD

      Törlés
    4. Jeee!!! :):):) Köszönöm a választ!

      Törlés
  7. Ency, sztem Barbi megérdemli a választ, hiszen az 5ből 3ra nem válaszoltál. Én megértem, hogy miért nem, de azokra tényleg nem írtál konkrétumot, így végülis Barbi BŐVEN belefér az 5be!!

    VálaszTörlés