2012. augusztus 4., szombat

Helyzetjelentés

Hali mindenkinek!
Sajnálom, hogy nem hoztam még az új fejezetet, tudom, hogy ennyi idő után már mindenképpen szoktam  hozni, de összecsaptak felettem a hullámok. Elkezdtem dolgozni egy új projekten, ehhez nem igazán jött az ihlet, plusz az elmúlt néhány nap elég nehéz volt számomra, szóval még néhány napot várni kell, de remélem, hogy hétfő-kedd körül már fel fogom tudni rakni. Utána viszont úgy döntöttem, hogy én is átállok a heti rendszerességre. Azt még nem tudom, hogy melyik nap fogom hozni az új részeket, de szinte biztos, hogy hét vége felé lesz.

6 megjegyzés:

  1. Rendi Enci! várunk amíg kell! Senki sem hajt Téged! A jó munkához idő kell!!!! Puszii :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem ma már jön az új fejezet, ha már szülinapom van!! :))

    VálaszTörlés
  3. Élsz még? már hiányollak :(

    VálaszTörlés
  4. Én meg aggódom!! Nem érdekelnek most a fejezetek, csak írd ki, hogy minden oké és Sleepy megnyugszik!!!! puszi

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon hiányolom a történetet. Csak egy apró bejegyzést kérünk, amiben leírod, hogy mi van *.*

    VálaszTörlés