2012. június 9., szombat

Don't Let Me Go Just Yet - kérdés spoilerek

Hali!
Tudom,hogy a fejezetet kéne hoznom, annak viszont még csak most fogok nekiállni. Amit most fogok csinálni, nem is tudom, miért csinálok. Talán azért, mert már hónapok óta nem volt ilyen jó könyvélményem, és dühös vagyok, hogy vasárnap nincs nyitva a könyvtár, és várnom kell hétfőig, hogy a kezeim közé kaparintsam a könyvsorozat következő kötetét(a megállás nélküli olvasás az,ami miatt több napja most jutok először géphezxD).
Na szóval, azt találtam ki - ha titeket is érdekel -, hogy amíg vártok az új részre(remélhetőleg holnapra kész leszek vele), addig adok nektek egy kevés spoilert. Éppen ezért, az első három ember, aki a kommentben feltesz BÁRMILYEN kérdést a történet folytatásával kapcsolatban, arra válaszolni fogon(egy ember-egy kérdés!). Akármit lehet kérdezni, válaszolok. Szóval hajrá! Három kérdés, a három leggyorsabb embertől!:)

28 megjegyzés:

  1. Szia Ency nagyon várom a kövit siess vele... A kérdésem Klaus hogyan fog reagálni a baba hírére és mikor tudja meg? Tudom h ez 2 kérdés de nem tudtam eldönteni melyiket is kérdezzem így hát a mindkettő mellett döntöttem. Lécci írj visza puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hali:)
      Nirvi megoldotta a két kérdés problémát,szóval akkor: nem fog repesni az örömtől. azt olvashattátok,hogy mi a véleménye a gyerekekről,főleg a ilyen korai életkorban,és ez nem változott meg,plusz egy elég ... hogy is fogalmazzak... érdekes szituációban fogja Caroline kibökni a dolgot, ami szintén nem fog segíteni a helyzeten.

      Törlés
  2. :D ha nem ér akkor én megkérdezem h mikor tudja meg Klaus?:D
    Remélem ihlet-anya megszállt téged:D hogy haladsz? (ez csak nem számít kérdés-kérdésnek:D) és mit olvasol?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még egy darabig biztos nem fogja megtudni.én sem tudom még,hogy pontosan mikor lesz ez,de az biztos, hogy még nem most.
      hát,igazából tegnap nem sokat haladtam vele,szinte a legelejénél tartok még csak,szóval most fogom megírni az egészet,de ihlet az van bőven,úgyhogy remélem hamar megleszek vele:D
      a Fekete Tőr Testvériség 6. kötetét olvastam. nem tudom,ismered-e,de én imádom az egészet,csak ez a kötet pont arról a testvérről szólt,akit nagyon nem szeretek(egyáltalán nem érdekel),szóval csak most vettem rá magam,hogy elolvassam,de nagyon örülök neki,mert ezzel átlendültem a vészes könyvön(eddig 10+1 kötete vanxD),és a szokásosnál kevesebbet is foglalkozott vele a könyv,több figyelem volt a mellékszálakon,amik sokkal jobban érdekeltek,aminek hihetetlenül örültem:D és akkor most fogom be,mert erről a könyvről baromi sokat tudnék beszélni.csak annyit mondok,hogy ha még nem olvastad,kezd el:D

      Törlés
    2. ftt? hogy a halálba ne ismerném:D:D (bevallom nemegyszer még ötletet is loptam belőle XD) J R Ward aztán tud írni basszus:)) neked ki a kedvenc tesód?, nekem V(L)
      akkor most a phury-s könyvet olvasod gondolom, megértelek, az volt a legunalmasabb:D mondjuk te még jó vagy én várhatok kb szeptemberig hogy megjelenjen a 10. rész:)

      Törlés
    3. tényleg ez volt a leguncsibb,és még az,hogy phury volt a fő testvér,nálam az is még rátett(baromira nemérdekelt),viszont igazából nem sokat foglalkoztak vele,legalábbis nem annyit,mint korábban a többi testvérrel,és ez így baromi jó volt.sokkal többet volt bent John,meg Qhuinn&Blay(jááááááj,de imádom őket),szóval így azért ki voltam egyezve vele.és hogy holnap nem csak egy könyvet hozok ki,az is biztosxD
      egyébként nem tudnám eldönteni,hogy nekem ki a kedvencem.én mindenkit imádok a testvérek közül(kivéve phury-t).plusz az új,feltörekvő nemzedékről se fekedkezzünk meg:)(komolyan nem tudom,az írónak hogyan sikerül még négy könyvig húznia Blay&Qhuinn történetét,szóval...)
      úgyhogy most mindenképpen fel szeretnék tenni egy fejezetet,mert ha kezembe kaparintom a következőt,biztos,hogy le sem fogom tudni tenni.(azt sem értem,hogy hogy bírtam ki,hogy neten nem álltam még neki,mivel az első ötöt is gépen olvastam el...)

      Törlés
    4. :D:D megértelek, ennyi szerethető karakter egy sorozatban nagyon ritka:D Johnny fiút én nagyon sokáig nem szerettem sőt utáltam mondjuk úgy, de amikor elolvastam az ő könyvét akkor bele is beleszerettem:)) hát igen, nagyon kíváncsi vagyok Blay és Qhuinn könyvére, láttad már a borítóját? aaaa kurvajóóó:) annak a legjobb eddigg mondjuk a magyarok tuti elcseszik azt is xD egyébként szerintem nemtom fb-ra v vhova kéne vinnünk ezt a beszélgetést mert én is szófosásban vagyok, ha a testvérekről van szó xD egyébként Rhev könyve a leghosszabb,vértezd fel magad rá:D
      és már remekül el is terelődött a szó, új fejezet ma? dejóóóó *.* írjad gyorsan:D

      Törlés
    5. igeeeeen.én is imádok mindenkit:D john engem csak hollywood könyvében idegesített,nem értettem,hogy miért vanxD aztán a végén leesett,és már alig várom,hogy az ő könyve jöjjön - bár sztem én most a legjobban Blay&Qhuinn könyvét várom,de ugye arra még egy darabig várni kell,szal...:S.nyugodtan mehetünk fb-re,ugyanis nekem kb. mindig szófosásom van,ha valami jó dologról van szó:D(ha rosszról,akkor is,szal...xD)
      az egyébként nem baj,ha Rhev könyve lesz a leghosszabb.a hossz nem igazán tud zavarni:))
      és igen,megpróbálok még ma új fejezetet hozni:D

      Törlés
    6. :D:D én legvágtam az elején h az a kis nyomoronc Darius csak azt nem értettem először h hogy meg mivan xD
      jaja sajna B & Q még csak most íródik:(
      okés, tekintve h engem állítólag nehéz megtalálni mert van vagy 800 ember a nevemmel téged könnyebb? xd

      Törlés
    7. enyémen is,szóval az sem lenne egyszerűbb.ha elküldöd a profilod linkét gmailen,az úgy sztem egyszerűbb:D

      Törlés
    8. oké,én meg bejelöltelek.elméletileg...xD

      Törlés
    9. megőrült a fb de elvileg most küldtem énis egy értesítést h bejelöltelek xD

      Törlés
    10. most kaptam értesítőt,hogy visszaigazoltál:D elérhető vagy chaten?mert én ott nem látlak...xD

      Törlés
    11. elérhető vagyok de nekem azt se mutatja h most visszaigazoltalak na várj xD

      Törlés
    12. úgy tűnik az fb nagyon nem szeret minketxD
      egyébként ezt nézd meg,mit találtam: http://nemkutya.com/like/45280 Nik trükkje tovább fejlesztve:P

      Törlés
  3. Mit mondott Damon Elenának a kocsiban amivel car és Elena szerint is Damon átlépte a határt???????!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké,csak ismételni tudnám magamat,szóval nézd meg,amit az előző fejezetben válaszoltam erre a kérdésre:) annyit megígérhetek,hogy gondolkozom egy Damon-Elena oneshoton,ami Elena szemszögéből mutatja be ezt a részét a sztorinak,és még ha a veszekedés nem is lesz benne,az igen,hogy mit mondott Damon neki.ehhez mit szólsz?:)
      oh,igen,és mivel erre már korábban válaszoltam,ha akarsz,kérdezhetsz még egyet:)

      Törlés
  4. jeeeeeeeeeeeeee!!! klaus felveti Car-nek azt az ötletet, hogy vetesse el a babát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy kérdés: Mióta vagyok én kint Neked mint "Érdemes benézni hozzájuk"-ként?:D

      Törlés
    2. ooooké.ez egy jó kérdés.őszintén szólva,ez még így,ilyen formában nem jutott eszembe,hogy Nik kimondaná,és szerintem még ha ezt is mondta,ha ilyen helyzetbe kerül(nem csak egy egy éjszakás csajjal,hanem olyannak,akit szeret is,mint Care),akkor nem mondana ilyet.DE az viszont biztos fel fog merülni,és ki is fogja mondani,hogy Caroline megtartja-e a babát.

      Törlés
    3. nem tudom,egy ideje.:) miért?

      Törlés
  5. Csak kérdeztem! Mert attól féltem h Én már egy ideje kint voltam nálad, Te pedig nálam nem.. de már KINTVAGY.. sexi Klaroline képpel:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam.és imádom azt a képet:P bárcsak a soriban is láthatnánk ilyet....*álmodozósóhaj* szép kis álomxD

      Törlés
  6. Köszönöm a válaszokat!:))) <3

    VálaszTörlés
  7. Ha van kedved és időd jelentkezz a versenyünkre! :D puszillunk N és S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam a kiírást,de be kell vallanom,még addig nem jutottam el,hogy az új részt elolvassam.nagyon kíváncsi vagyok rá,viszont most először meg akarom írni az új fejezetet.plusz,én nem vagyok valami jó a humoros,paródiás történetekbe,szóval valószínűleg nem menne olyan jól...de mindenképpen gondolkozok rajta:D

      Törlés