2012. május 1., kedd

Savin' Me - részlet

Sziasztok!
Tudom, hogy valószínűleg nem erre vártok (biztos, hogy nemxD), hanem a TWILY új fejezetére, viszont ez a történet már több hete a fejemben van, és most érte el a kötéri fázisát, ezért ezt a oneshotot írom most. Ez eléggé különbözik az eddigi történetektől, amit írtam, de azért remélem majd tetszeni fog az egész. A címe Savin' me, és valahol a 3x15-ös rész után játszódik. A történetről nem akarok sokat elárulni, mert amíg nem töltöm fel az egészet, addig nem akarom, hogy tudjátok, pontosan mi történik Caroline-nal, ezért csak annyit mondok, hogy sokkal sötétebb a hangulata és a témája is, mit az eddigi történeteim (legalábbis remélem, hogy arra sikerül majd, ha kész lesz).
1-2 nap még biztos kell ahhoz, hogy úgy be tudjam fejezni, hogy olyan legyen, amilyenre én akarom (többé-kevésbé), és mivel már elég régen hoztam az utolsó fejezetét a TWILY-nak, ezért gondoltam felteszek egy rövid részletet abból, ami már megvan a történetből.
Nagyon örülnék neki, hogy ha elolvastátok, egy rövid kommentben elmondanátok, hogy mi a véleményetek, és hogy szerintetek mi is történt Caroline-nal. Nagyon szívesen olvasnám a ti ötleteiteket:))



Klaus körbenézett. Csak úgy forrongott a dühtől és a kétségbeeséstől, és az sem segített sokat a helyzeten, hogy nem találta, amit keresett. Akit keresett.
Nem telt el néhány perc azóta, hogy valaki kopogtatott az ajtaján, de amikor kinyitotta az ajtót, nem állt a bejáratban senki. Először azt hitte, hogy csak néhány ostoba gyerek az, akik a csengő betyárkodást jó mókának vélik, és ezért majdnem át is siklott a tekintete az apró cetlin, amit a lábtörlőn hagytak. Majdnem.
Az üzenet rövid és homályos volt.
„Úgy tűnik, a hibridnek mégis csak van gyenge pontja…”
Klausnak azonnal Caroline jutott eszébe, és elfogta egy rossz érzés. Gondolkodás nélkül száguldott a Forbes házhoz, de ahelyett, hogy ajtóstul rontott volna a házba, az utca másik felén, a házzal szemben megállt, és hallgatózott. Caroline anyjának hangját azonnal kiszúrta, de a lánynak semmi nyoma nem volt. Nem, az nem lehet.
Ugyanezt megtette a hasonmás és a boszorkány háza előtt is, de ott sem volt semmi nyoma a lánynak. A Salvatore panzióhoz már szinte kétségbeesetten ment. Nem akarta, hogy Caroline-nak éppen azért essen bántódása, mert ő kedves volt vele, mégis még az előtt tudta, hogy nem fogja a panzióban sem találni a lányt, mielőtt még odaért volna. És igaza is lett.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem már most érdekel a történet, izgalmas kis részletet vágtál be nekünk. Szeretem a feszült, kicsit sötétebb hangulatú történeteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hali:)
      örülök,hogy a részlet felkeltette az érdeklődésedet, de egy kicsit többet kell majd végül várni a történetre,mint ahogy terveztem,ugyanis a 3x21-es rész kicsit elvette az ihletemet ettől a sztoritól.xD

      Törlés
  2. Szia!
    Jaj, most itt fogok izgulni, hogy mi fog benne történni. Engem nagyon érdekel, szerintem Caret valaki elrabolhatta vagy valami hasonló...:))

    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hali!:)
      tök örülök, hogy érdekel a történet:D
      azt viszont, hogy mi történik vele, nem mondom el.:)

      Törlés
  3. jelenlegi állás szerint én rohadtul örülnék ha Car-t vki kicsinálná Kkaus meg jeresne valait aki képes legalább rámosolyogni -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őszintén? detto. elmehet a fenébe.
      éppen ezért nem tudok már napok óta előrejutni ebben a történetben, ugyanis képtelen vagyok olyan történetet írni, ami nem au, és klaus kedves caroline-hoz. legalábbis most tuti,h nemxD ezért is döntöttem úgy, hogy bemenekülök az teljesen au sztorimba,ahol klaroline hegyek vannak,és caroline kb. nem tépte ki klaus szívét(nagyon):DD

      Törlés
    2. hát megértelek:) én meg egyszerűen nem tudok róluk írni.. a dwtd-t nagyon szerettem írni meg minden.. de ha az alapján kellett volna elkezdenem, h a sorozatban is megjelentek... hát nem:D caroline szerintem rohadtul nem érdemli meg klaust még csak mosolyogni se tud rá se semmit, jó, h csinált egy-két...három hüyleséget (na nem bánom egyiket sem xD) de most komolyan... melyikük nem? mindenki halomra ölte az embereket aztán örök barátok -.- elenát meg már különben is kicsinálhatná valaki mert az agyamramegy minden vele kapcsolatban -.- na.. jó volt a legutóbbi rész... xDDD

      Törlés
    3. teljesen egyetértek. mármint, könyörgök, nézzen már rá damonre vagy akár stefanra is. damon a sorozat elején volt gyilkos, stefan meg végigöldöste az egész keleti partot. őket mégsem akarják kinyírni. akkor most mi van? klaus miben különbözik? ahogy a salvatore-oknak elena volt az, aki megváltoztatta őket (előbb,vagy utóbb),úgy klausnak caroline ez a személy. nyissa már ki a szemét és jöjjön erre rá!
      elena meg egyetértek,h meghalhatna.változtassák vámpírrá(sztem egyébként ez lesz az egyik nagy durranás az uccsó részben), talán olyan jól fog kisülni,mint caroline-nál.bár... caroline-nak legalább a vámpírlét előtt is volt személyisége.elenáról már nem mondható el ez...

      Törlés
  4. Nyugi csajok, egyszer visszajön Klaus, és sztem az írók is érzékelik, hogy mennyi fanja van Klarolinenak. Valami tuti lesz. Én is csalódott vagyok, de bizakodom! :) V.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen... a remény hal meg utoljára:D
      én csak abban reménykedek,hogy inkább előbb lesz az az egyszer, mint utóbb, és Klaus még az évad uccsó részében feléled, mert azért olyan nagy csattanót nem tudok elképzelni mást, amin leesne az állam (elena vámpírrá változtatása egyáltalán nem lenne nagy meglepetés,és kb.az évad fele óta azon a véleményen vagyok,h az lesz az évadzáró csattanója-akkor lepődnék meg,ha nem történne meg)

      Törlés